חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום הינן פתרון איכותי ויעיל לחיפוי מעל דלתות כניסה או חניות, מרפסות, חצרות וחללים בהם תבקשו לבצע סגירה. אלומיניום הוא חומר גמיש לעבודה, שאינו מפתח קורוזיה (חלודה) ואינו מתכלה. קל משקל אך חזק ועמיד ברוחות ובשמש חזקה, שינויי קור וחום תדירים. כל התכונות הנ"ל הופכות אותו אידיאלי לבניית פרגולות בשל התחזוקה הנמוכה והעמידות הגבוהה לאורך זמן.

הסוגים העיקריים כיום – 1.פרגולות אלומיניום חשמליות (או "פרגולות נפתחות"), 2. "פרגולות אלומיניום סגורות" (מספר שיטות לבחירה) או 3. פרגולות אלומיניום תלויות (נחשבות לעתים גם כפרגולות קבועות)

לכל שאלה

יתרונות פרגולות אלומיניום חשמליות

ניתן להתקינה בכל איזור ושטח

אלומיניום הנו חומר המאפשר גמישות רבה תוך התאמה מקסימלית לכמעט כל צורה, גודל וגובה. 

בטיחות מירבית

אלומיניום הוא חומר קל וקשה שניתן לייצר באמצעותו קונסטרוקציות יציבות, דקות אך מאוד קלות, דבר התורם לעמידות המבנה.

מראה מינימלי עדין ונקי

לפרגולות אלומיניום מראה אסתטי, נעים ויוקרתי אשר ניתן לעצב בקלות ולהתאימו לצבע והסטייל של הבית.

הפעלה פשוטה וקלה

שליטה בפתיחה וסגירה פשוטה מאוד וללא כל מאמץ עם מנועי סומפי somfy ושלט איכותיים. 

עמידות גבוהה בכל מזג אוויר

פרגולה עשויה אלומיניום עמידה בכל מזג אוויר ומיועדת לעמוד בתנאי חוץ קשים לאורך חיים שלמים. צביעה בתנור אינה דוהה.

תחזוקה אפסית

אלומיניום אינו מפתח חלודה ואינו מתכלה, אין תחזוקה כלל ואינו מצריך טיפול תקופתי. 

פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולה אלומיניום מחיר למטר ניתן לתת רק עבור מחיר פרגולה אלומיניום בסיסית, לא חשמלית וללא תוספות מיוחדות .מחיר הפרגולה מתחיל בסביבות 10,000 ש"ח ועולה ביחס לגודל ומורכבות העבודה. המחיר משתנה בהתאם לצורך בעמודים,מרזב, קונסטרוקציות מיוחדות וכ"ו. ננסה לתת לכם כאן מושג כללי ונשמח לתת הצעה מדויקת עם קבלת כל הפרטים.

מספר תוספות אפשריות :

  • מסכי חזית וצד: לפרגולות אלומיניום ניתן לשלב סגירות חורף וסוככי מסך (מסכי הצללה) .בחזית הפרגולה ובצדדיה מתקינים מסכים חשמליים או ידניים לסגירה הרמטית של שטח הקירוי.המסכים נגללים במהירות ומאפשרים פתיחה מלאה של המרפסת .
  • סגירת אלומיניום :ניתן לשלב בין עמודי הפרגולה סגירות אלומיניום באמצעות חלונות הזזה ודלתות להשלמת הקיורי באופן מלא. 
  • צביעה מיוחדת :מאחר והפרגולות מוזמנת בייצור אישי ניתן להזמין כל גוון ( מעבר לגוונים הסטנדרטיים) ולהתאים את הגוון לצבעי האלומיניום אשר קיימים בבית .

לכל שאלה

8 הדגמים של פרגולות אלומיניום חשמליות - נאספות

פרגולה חשמלית נאספת דגם קמרו2

חדש חדש! פרגולה מעוצבת (דגם camero)

פרגולה אלומיניום חשמלית (נאספת) חדש חדש בארץ! (מאי 23) זוהי פרגולה יוקרתית, מיוחדת ויפייפיה! יכולה להיות מותקנת עצמאית ללא קיר תמך. ניתן להוסיף תאורת לד ולבצע סגירה היקפית. גוון האלומיניום לבחירה . אטומה למים ובכל צד מרזב וניקוז דרך העמודים. הפרגולה מופעלת באמצעות שלט של חברת סומפי הצרפתית

פרגולה קשתית חשמלית נאספת - סוככי תבל

חדש! פרגולה קשתית מעוגלת (דגם round)

פרגולת אלומיניום חשמלית (נאספת) בעלת מבנה קשתי מעוגל. זוהי פרגולה יוקרתית, מיוחדת ויפייפיה! מתאימה לשטחים שלא ניתן להתקין פרגולה רגילה בשיפוע. יכולה להיות מותקנת עצמאית ללא קיר תמך. ניתן להוסיף תאורת לד ולבצע סגירה היקפית. גוון האלומיניום לבחירה . מאווררת מאוד – המבנה הקשתי מאפשר מעבר אוויר. אטומה למים ובכל צד מרזב וניקוז דרך העמודים. הפרגולה מופעלת באמצעות שלט של חברת סומפי הצרפתית.

פרגולה חשמלית נאספת3 ביוקלימטיק bioclimatic

פרגולה עם שלבי אלומיניום (דגם bioclimatic)

פרגולה חשמלית מאלומיניום, נאספת ובעלת שלבי אלומיניום נאספים. הדגם היחיד בארץ המאפשר גם סיבסוב (סיבוב מהיר) של שלבי האלומיניום וגם איסוף מלא של שטח הגג (פתוח). שלבי האלומיניום חזקים במיוחד ובגובה של 28 ס"מ . הפרגולה מתאימה לכל מזג אוויר ולכל קומה. אטומה למים ובעלת מרזב היקפי אשר מנקז את מי הגשם אשר יורדים דרך תעלות הניקוז לקרקע. ניתן להזמין בצורה "מרחפת" או מותקנת ע"ג עמודים בחזית ואף כיחידה עצמאית בעלת 4 עמודים. ניתן לשלב תאורת לד בשלבי האלומיניום ואף לשלוט בעוצמת התאורה ע"י דימר אלחוטי. הפרגולה מופעלת באמצעות שלט של חברת סומפי הצרפתית.

בשנים האחרונות צורת הבניה בישראל השתנתה, במקום בניה של מרפסות שמש (מדורגות) , כיום בונים מרפסת מעל מרפסת. כך אנו מקבלים כבר את הקירוי המלא למרפסת ומה שנותר לסגור אלו רק החזית והצדדים.

 

  • וילון זכוכית למרפסת הנו המוצר המושלם לסגירת פתחים אלו מאחר וניתן להתקינו ע"ג המעקה ולחזקו לתקרה .
  • ניתן לפתוח אותו חלקית או באופן מלא כאשר במצב פתוח הוילון כמעט ואינו תופס מקום במרפסת ועם זאת מאפשר פתיחה של 95% מהשטח.
  • וילון הזכוכית מתאפיין במראה עדין, נקי ושקוף שאינו מפריע לראות את הנוף דרכו והכי חשוב שוילון הזכוכית עמיד לכל מזג אוויר ומיועד לעמוד בתנאי חוץ קשים

6 הדגמים השונים של פרופיל אלומיניום לפרגולה

לכל דגם יש את הניואנסים המייחדים אותו לפתרון צורך מסוים. לפניכם פירוט היתרון ופרטים טכניים של כל אחד מן הדגמים:

סגירת מרפסת זכוכית - עם חלונות הזזה

סגירת מרפסת בזכוכית באמצעות חלון הזזה (ויטרינות) וחלון כנפיים יכולים לשמש פתרון טוב לסגירת מרפסת עם זכוכית אך אלו אינם הפתרונות המושלמים. אנו ממליצים על אחד מדגמי הזכוכית המתקפלת שלנו, אך אם יקום צורך אמיתי , נשמח לעמוד לשירותכם.

קשה לנקות – את חלון ההזזה קשה לנקות מאחר ויש להוציאו מהמסילה ולהחזירו בסיום תהליך הניקיון. החלון כבד גדול ואף מסוכן לעשות זאת בקומה גבוהה.

לא ניתן להתקין על כל חלון –  מסילת חלונות ההזזה תופסת שטח גדול על המעקה ולפעמים המעקה לא מספיק רחב על מנת שניתן יהיה להתקין עליו חלון הזזה.

חלון כנפיים (פתיחה בציר)– חלון זה נפתח בד"כ כלפי פנים המרפסת ובעל מסגרת קבועה.

  • אומנם יותר קל לניקוי אך הפתיחה שלו דורשת רדיוס גדול ומצמצת משמעותית את האזור בו ניתן להשתמש.
  • רוחב החלון מוגבל ולכן בשטח רחב נדרשים מספר חלונות כנף והדבר מקטין את שטח המרפסת באופן משמעותי. 

 

סגירת מרפסת בזכוכית הזזה
סגירת מרפסת עם זכוכית חלונות הזזה

סגירת מרפסת לחורף

סגירת מרפסת לחורף

דלתות הזכוכית המתקפלות שלנו הן בעלות אטימות יוצאת דופן גם למים וגם לקור מה שהופך אותן למוצר המושלם לסגירת המרפסת לחורף.  הזכוכית שלנו מחוסמת , חלקה ועמידה ביותר גם בגשם ורוח חזקים במיוחד ואינם דורשים תחזוקה גם לאחר חורפים רבים.

פרופילי האלומיניום והחיבורים לרצפה מיועדים לתפקוד גבוהה וליופי והם משיגים דירוגי עמידות גבוהה במזג אוויר קיצוני האופייני לארץ, בין אם זה גשם חזק מלווה בסערת רוחות או מעברים חדים בין חום גבוהה לקור מקפיא.

 

סגירת מרפסת שמש

סגירת מרפסת שמש

מרפסת שמש בהגדרתה הנה מרפסת ללא תקרה, לכן סגירתה מצריכה פתרון גם לפתח העליון. הפתרונות המוצעים:

  • סגירת מרפסת שמש עם זכוכית – שילוב של חלונות זכוכית קבועים עם מסגרות אלומיניום
  • גג זכוכית מתקפל חשמלי המותאם לקירות העשויים זכוכית מתקפלת, פתרון זה מספק מראה דקורטיבי אחיד לכל חלקי מרפסת השמש וכמובן מאפשר פתיחה מלאה וסגירה מלאה של הגג ונותן גמישות רבה ושליטה רבה בכל מזג אוויר.
  • אפשרות מומלצת נוספת היא לסגור את המרפסת באמצעות פרגולה חשמלית נאספת ואז לסגור את הפרגולה באמצעות זכוכית מתקפלת.

 

פתרונות לסגירת מרפסת

יש מספר רעיונות לסגירת מרפסת שאנו יכולים להציע בנוסף לזכוכית:

פרגולה חשמלית נאספת – ניתן לשלב עם זכוכית מתקפלת או סוכך מסך

סוכך מרקיזה – בשל צורתו החצי מעוגלת, מהווה פתרון פשוט וזול לסגירת המרפסת

סוכך זרועות – נותן פתרון לסגירה חלקית לעונות המעבר וניתן לתכננו כך שיכסה את כל איזור המרפסת 

סוכך מסילות – ניתן לשלב עם זכוכית מתקפלת וסוכך מסך

 

בדים לסוככים – סוגים וצבעים

בדי הסוככים עמם אנו עובדים ב׳סוככי תבל׳ ,עמידים בפני השמש הגשם ופגעי האקלים בישראל ומעוצבים על פי האופנה האחרונה. כדאי להתאים את סוג הבד לסוכך בהתאם לאופן השימוש והמיקום, להלן סוגי הבדים: 

שקופית קודמת
שקופית הבאה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בד דארלון

בד הארוג בצפיפות וידוע כאיכותי מאד וברמה גבוהה, הוא שומר על הצבע שלו לאורך זמן ומכיוון שהוא בעל ציפוי טפלון, הוא גם מונע חדירת גשם אל החלל הנמצא מתחתיו.

אם אתם מבקשים לשמור שהמקום מתחת לסוכך יישאר מוצל בזמן שמש ויבש בזמן שיורד גשם, זה הבד המתאים למשימה. בד הדרלון מיוצר באוסטריה על ידי חברת סאטלר תחת תנאים אירופאים קפדניים, מיובא לארץ ומשמש כחומר קירוי איכותי בהקמת סוככים מסוגים שונים.1

בד רשת

הבד נקרא כך משום שיש בו חורים זעירים היוצרים מעין מבנה רשת. בשמו המקצועי הוא נקרא Rrflect Air .

זהו בד איכותי ומתאים במקרים בהם מתבקשת אווריריות בסוכך וכמו כן, שיחדור אור רב דרכו.לבד הרשת שני יתרונות בולטים: הוא עמיד במים (אך לא חסין מים מכיוון שיש לו חורים קטנים) והוא בעל אפקט קירור ויכול להוריד את טמפרטורת החלל שמתחתיו בכ 10 מעלות צלזיוס.  גם בד זה מיוצר באירופה בחברת סאטלר, תחת אותם תקנים מחמירים.

בד שמשונית

בד שמשונית הוא בד בעל שלוש שכבות כשכל אחת מהשכבות מצופה ב pvc . מכיוון שכך, הבד נחשב לעמיד ביותר, אפילו לאורך שנים ואפילו כאשר תנאי מזג האוויר קיצוניים ביותר, אם זה בטמפרטורות גבוהות מאד או נמוכות מאד, גשם, ברד וסופות.

הבד נחשב כגמיש ביותר ורבים מהמתקינים סוככים, אוהבים להשתמש דווקא בו. החיסרון היחידי שאולי ניתן למצוא בו, הוא העדר מנעד רחב של גוונים.

אלמנט עיצובי מדרגה ראשונה

סוככים מספקים צל, הגנה מפני השמש, הגשם, הרוחות והברד ויכולים לשמש גם לצורך סגירת חלל לפרטיות מקסימלית. אך בנוסף לפעולות השימושיות, יכול הסוכך להיות אלמנט עיצובי דומיננטי המוסיף הרבה חן.

סוכך בעזרת תכנון נכון ומקצועי וגם הדמיה במקרה הצורך, יכול לשדרג את המראה של מרפסת הבית, הגינה או חלונות הבית, להענקת מראה אלגנטי ויוקרתי,כפרי או אורבני, סגנון איטלקי או אוריינטלי וכו', אתם מוזמנים אלינו להתרשם משלל הדוגמאות בתצוגה .

גלילה לראש העמוד

זיפרול ®ZipRoll

* מתנה לרגל השקת המוצר – קסטה מלאה וצבע לבחירה ללא תוספת תשלום! *עד גמר מלאי(שווי 2500)

זיפרול ®ZipRoll

* מתנה לרגל השקת המוצר – קסטה מלאה וצבע לבחירה ללא תוספת תשלום! *עד גמר מלאי(שווי 2500)

Call Now Button דילוג לתוכן